|
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ 2014, Ε1-Ε2
Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εβδομάδας 2014 (η 2η εβδομάδα του Οκτώβρη πανελλαδικά) το σχολείο μας -οικολογικό και με τη... Σημαία) έκανε κάποιες δράσεις στη φύση. Συνδυάζοντας την περιβαλλοντική εβδομάδα με το πρόγραμμά μας για το Δάσος, επισκεφτήκαμε το δασάκι του Αγ. Γεωργίου για να κάνουμε το πρώτο μας περιβαλλοντικό μονοπάτι για φέτος. Οι μαθητές των Ε1 και Ε2, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς τους Κώστα Σακελλαρίου, Μαίρη Πραξιγά και την υπεύθυνη του προγράμματος, Αφροδίτη Ντίνου ανέβηκαν ως το λόφο την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου, με ένα ιδιαίτερο, πολύ ευχάριστο καιρό.. Συννεφιά και υγρασία, αλλά πολύ καλή θερμοκρασία. Ο πρώτος σταθμός της δραστηριότητας ξεκίνησε από την ...προηγούμενη μέρα: "Το σακίδιο του καλού περιπατητή" Σε συζήτηση με τα παιδιά αποφασίσαμε ποιά είναι τα απαραίτητα, που θα μας χρειαστούν στην εξόρμησή μας. Δεν πέσαμε καθόλου έξω! Ο δεύτερος σταθμός του μονοπατιού ήταν στην πρώτη στάση μας, πίσω από το Σπήλαιο και είχε σαν θέμα τον προσανατολισμό στην ύπαιθρο. Επόμενος σταθμός "το μονοπάτι του κοντορεβυθούλη". Περπατάμε στο δάσος και βάζουμε σημάδια, μαζεύουμε φυσικά υλικά και παρατηρούμε το δάσος το φθινόπωρο. "Βρες το δέντρο σου". Δράση για εμπιστοσύνη, υπευθυνότητα και ενεργοποίηση των αισθήσεων
το δέντρο μου δίνει ενέργεια... Ακούω, ζωγραφίζω ομαδικά και παρουσιάζω την ιστορία του λόφου του Αγ. Γεωργίου...
Παίζουμε ζώα - φυτά σ' ένα παιχνίδι κυνηγητού σε 2 ομάδες, έχοντας καρτέλες με ζώα και φυτά του Δάσους στην πλάτη μας. Μαθαίνω παίζοντας... Παιχνίδι για κλείσιμο... Βρες ποιός είμαι!! Ο γρηγορότερος κερδίζει! Μετά και το πικ νικ που είχαμε ετοιμάσει κάναμε την αποτίμηση της ημέρας. Τα παιδιά δήλωσαν ενθουσιασμένα, έμαθαν πράγματα για την ιστορία του λόφου Αγ. Γεωργίου, συνεργάστηκαν και παρήγαγαν ομαδικά έργα, αλλά έπαιξαν κιόλας. Μύρισαν, άγγιξαν, είδαν, άκουσαν.. αφουγκράστηκαν το Δάσος, σεβάστηκαν το περιβάλλον του και τους κατοίκους του από το ζωικό και φυτικό βασίλειο. Πήραν μια ιδέα για τον προσανατολισμό και μάζεψαν φυσικά υλικά για να δημιουργήσουν στο σχολείο ή και στο σπίτι... ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ!!!
Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού
Από 11-17 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί για δεύτερη χρονιά η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να προβληθεί ο προγραμματισμός, να απομυθοποιηθούν οι σχετικές δεξιότητες και να έρθουν σε επαφή άτομα που έχουν μεγάλη επιθυμία να αποκτήσουν γνώσεις. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2014
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αναγνωρίζοντας τη «παρεμβατική δυναμική» της Άθλησης και της Δια Βίου Άσκησης στην ισόρροπη ψυχοκινητική ανάπτυξη του μαθητικού πληθυσμού της χώρας, θεσμοθετεί (ενταγμένη στο ευρύτερο πλαίσιο του «Κοινωνικού Σχολείου») την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού,την πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους. Η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού θα συνδέεται κάθε σχολική χρονιά με κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού/συμπεριφορικού πεδίου που όμως θα υλοποιείται βιωματικά μέσα από το Σχολικό Αθλητισμό. Ο θεματικός άξονας του Σχολικού Έτους 2014-2015 είναι «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι».
Στα πλαίσια αυτής της ημέρας το σχολείο μας προγραμμάτισε και υλοποίησε τις δράσεις του σε 2 ημέρες, λόγω καιρού. Την Δευτέρα 6/10 οργανώσαμε 2ωρα βιωματικά εργαστήρια για όλες τις τάξεις του σχολείου, με κεντρικό θέμα «Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι». Τα εργαστήρια διεκπεραίωσαν οι μέντορες-μαθητές της ΣΤ (εκπαιδευμένοι από πέρσι στο πρόγραμμα ομοτίμων για την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς), με την καθοδήγηση των υπεύθυνων του προγράμματος, Μαρία Πραξιγά, Βαρβάρα Ευθυμιάδου κι Αφροδίτη Ντίνου και την επίβλεψη όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου.
Το δεύτερο μέρος των δράσεών μας υλοποιήθηκε την Πέμπτη 9/10 με παιχνίδια συνεργασίας για τους μικρότερους κι αγώνες ποδοσφαίρου και «γερμανικών μήλων» για τους μεγαλύτερους. Ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου δηλώνουν απολύτως ικανοποιημένοι από την επιτυχία των δράσεών μας, που εντάσσονται και στο Σχέδιο Δράσης του σχολείου μας για την Πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς. Εργαστήρια στις τάξεις ζωγραφίζω το φίλο μου μοιράζομαι συναισθήματα δυο από τους μέντορες της ΣΤ μουσικά γόνατα η γέφυρα της σιωπής 3 πόδια, 2 παιδάκια κουβαλήστε τη μπάλα με συνεργασία το στεφάνι κάνει κύκλο βόλεϊ με το σεντόνι συνεργαστείτε να πετάξει η μπάλα ψηλά μπάλα πάνω απ' το κεφάλι συνθήματα για τους αγώνες φίλαθλοι υποστηρίζουν την ομάδα κι άλλοι φίλαθλοι Στ2 εναντίον ... ΣΤ1 Περισσότερα Άρθρα... |