|
EDUCATION - BUSINESS AWARDS 2017 - 5o Δημοτικό Κιλκίς
Βραβεύθηκαν oι καλύτερες πρακτικές στην Εκπαίδευση στηνΤελετήΑπονομήςτων Education Business Awards 2017 Αθήνα, 8 Μαΐου 2017 Με το ηχηρό παρόν στην τελετή απονομής πλέον των 350 εκπροσώπων της εκπαιδευτικής κοινότητας από κάθε βαθμίδα της εκπαίδευσης και από κάθε γωνιά της Ελλάδας, ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή 5 Μαΐου στον πολυχώρο πολιτισμού Αθηναΐδα τα EducationBusinessAwards2017 poweredbyRDCInfromatics. Τα βραβεία διοργάνωσε η εταιρεία BoussiasCommunicationsγια δεύτερη χρονιά με σκοπό να αναδειχθούν και να επιβραβευθούν οι βέλτιστες πρακτικές στην επιχειρηματικότητα και την καινοτομία στο χώρο της Εκπαίδευσης.
Το 5ο Δημοτικό Σχολείο Κιλκίς βραβεύτηκε με Χρυσό βραβείο (GoldAward) στην κατηγορία Επένδυση στην Εκπαίδευση/Εθελοντισμός στο Σχολείο για την υλοποίηση του προγράμματος «Νοιάζομαι και Δρω: για το σχολείο μου, τον συνάνθρωπο, το Περιβάλλον», το οποίο παρέλαβε η υπεύθυνη του προγράμματος Αφροδίτη Ντίνου εκπροσωπώντας την ομάδα του ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ του 5ου Δ. Σ. Κιλκίς. Η ομάδα αποτελείται από μαθητές και μαθήτριες των Δ?, Ε και ΣΤ? τάξεων και τους εκπαιδευτικούς Ευθυμιάδου Βαρβάρα, Ευθυμιάδου Ιωάννα, Μηλιόγλου Μιχάλη, Μπόσκου Κατερίνα και Παυλίδου Νίκη.
Στην τελετή, στην οποία παρευρέθηκαν περισσότεροι από 350 εκπρόσωποι της εκπαιδευτικής κοινότητας, υψηλόβαθμα στελέχη της αγοράς, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι, παρουσιάστηκαν και βραβεύθηκαν από κριτική επιτροπή υψηλού κύρους και επιστημοσύνης, οι πρακτικές και οι εταιρείες εκείνες που διακρίθηκαν στις διαφορετικές κατηγορίες των βραβείων, μέσω της διαδικασίας την οποία θεσμοθέτησε η εταιρεία BoussiasCommunications. Τα βραβεία της διαγωνιστικής διαδικασίας απένειμαν στους νικητές τα μέλη της κριτικής επιτροπής: Έφη Μπάσδρα, Πρώην πρόεδρος ΙΚΥ, Καθηγήτρια Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, Βασίλειος Δασκαλάκης, Πρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων, Νίκος Φαλδαμής, Πρόεδρος HEPIS, Φαίδων Στράτος, Πρόεδρος ΙΕΠΑΣ, Στράτος Στρατηγάκης, Μαθηματικός Ερευνητής, Βάσω Κόλλια, πρ. ΓΓ Νέας Γενιάς και πρ. ΓΓ Ισότητας, Μάρνυ Παπαματθαίου, Δημοσιογράφος εκπαιδευτικού ρεπορτάζ, Αργύρης Τζικόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΝ/JA Greece, Αθανάσιος Κυριαζής, Καθηγητής,Τμήμα Στατιστικής και Aσφαλιστικής Eπιστήμης, Πανεπιστήμιο Πειραιώς, Γιάννης Βαφειαδάκης, Πρόεδρος ΟΕΦΕ - Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, Αγγελική Παππά, Ιδρύτρια, Επιστημονικά Υπεύθυνη, CEO ?i love dyslexia? EFL-FL School, και επίσης απένειμαν βραβεία οι: Ελένη Γερουλάνου, διευθύντρια του Νηπιαγωγείου της Σχολής Μωραΐτη και ο Σπύρος Δημητρούκας, Γενικός Διευθυντής επιχειρησιακής μονάδας Business Software του Χορηγού τίτλου RDC INFORMATICS. Η βραδιά έκλεισε με την πανηγυρική φωτογραφία των νικητών και την ανανέωση του ραντεβού για την επόμενη χρονιά. Στο sitewww.educationbusinessawards.gr μπορείτε να δείτε τον πίνακα των νικητών, καθώς και φωτογραφίες και το video της βραδιάς.
ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ - ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΜΕ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Στο πλαίσιο του προγράμματος ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ η Δ2, με την δασκάλα της κα Νίκη Παυλίδου πρότειναν κι έκαναν και τις απαραίτητες ενέργειες συνεννόησης, ώστε να δημιουργήσουμε μια βιβλιοθήκη για την Παιδιατρική πτέρυγα του Νοσοκομείου Κιλκίς. Την πρωτοβουλία θα στηρίξει όλο το σχολείο και βέβαια ελπίζουμε και περιμένουμε από τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και μαθητριών μας, να πάρουν ενεργά μέρος με δωρεές βιβλίων και παζλ. ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΣ ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ ΚΡΟΥΣΣΩΝ
Την Τετάρτη 26 Απριλίου, όλοι οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον Βαλκανικό Βοτανικό Κήπο Κρουσσίων στο πλαίσιο του προγράμματος ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΔΡΩ. Εκεί μας περίμεναν άτομα από τον ΕΛΓΟ Δήμητρα για να μας ξεναγήσουν. Ο Βαλκανικός Βοτανικός Κήπος Κρουσσίων (ΒΒΚΚ) υπάγεται στο Ινστιτούτο Γενετικής Βελτίωσης και Φυτογενετικών Πόρων (ΙΓΒ & ΦΠ) που ανήκει στον Ελληνικό Γεωργικό Οργανισμό ? Δήμητρα (ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ). Κύριο αντικείμενο του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ είναι η ανάπτυξη ή/και υποστήριξη δράσεων που αποσκοπούν στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη του αγροτικού τομέα της χώρας, τη βελτίωση των παραγωγικών διαδικασιών, την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας, την πιστοποίηση των ποιοτικών αγροτικών προϊόντων & τροφίμων, την καθιέρωση και πιστοποίηση ορθών γεωργικών πρακτικών και τους ελέγχους στην αλυσίδα παραγωγής-διακίνησης του γάλακτος και κρέατος στη χώρα.
Είναι από τους νεότερους κήπους της Ευρώπης καθώς εγκαινιάστηκε το 2001. Χρηματοδοτήθηκε από την Κοινοτική Πρωτοβουλία INTERREG II ? Εξωτερικά Σύνορα και από Εθνικούς Πόρους. Είναι μέλος του «Διεθνούς Δικτύου Βοτανικών Κήπων» (Botanic Gardens Conservation International, BGCI) και του «Δικτύου Ελληνικών Βοτανικών Κήπων». Σκοπός του τελευταίου είναι να διευκολύνει τη συνεργασία μεταξύ των μελών της, να προσδιοριστεί ο ρόλος και η αποστολή των Βοτανικών Κήπων αλλά και να αποτελέσει η ίδια η ένωση στρατηγικό μέσο ανάπτυξης το οποίο θα συμβάλει στην εναρμόνιση των επιδιώξεων των Κήπων, πάντα με σεβασμό στη νομοθεσία περί προστατευομένων φυτών και στις διεθνείς συμβάσεις. Ο ΒΒΚΚ βρίσκεται στην Ποντοκερασιά του Νομού Κιλκίς, 70 Km από την Θεσσαλονίκη, μέσα σε φυλλοβόλα δρυοδάση του Μαυροβουνίου, της οροσειράς των Κρουσσίων σε 600 m υψόμετρο.
O BBKK αναπτύσσεται σε 310 στρέμματα, από τα οποία τα 150 είναι καλυμμένα με φυσικό δρυοδάσος στο οποίο διατηρούνται επί τόπου (in situ) αυτοφυείς πληθυσμοί από εκατοντάδες φυτικά taxa (είδη και υποείδη), μεταξύ των οποίων και αξιοσημείωτοι πληθυσμοί από τουλάχιστον 8 διαφορετικά είδη ορχεοειδών. Στα υπόλοιπα 160 στρέμματα διατηρούνται εκτός τόπου (ex situ) είδη της ελληνικής χλωρίδας (> 90 taxa, από > 150 κωδικούς) μεταξύ των οποίων σπάνια και ενδημικά είδη. Στους χώρους του ΒΒΚΚ υπάρχει πολυλειτουργικό κτήριο υποδοχής με περιοδικές και μόνιμες εκθέσεις, μικρός ξενώνας, τεχνητοί καταρράκτες και υδατορροές, κιόσκια, μικρές τεχνητές λίμνες, μονοπάτια περιήγησης, ξύλινα τραπεζοκαθίσματα και παρατηρητήριο. Χωριστήκαμε ηλικιακά σε τρεις ομάδες κι ακολουθήσαμε τα βασικά μονοπάτια του Κήπου. Στην όμορφη πορεία που κάναμε μέσα σ? ένα μαγευτικό φυσικό περιβάλλον, γνωρίσαμε τα φυτά του Κήπου, τις συνθήκες που χρειάζονται για να επιβιώσουν και τις ανάγκες που έχει ο Κήπος γενικά σε φροντίδα και προστασία.
Τα παιδιά συμμετείχαν μ? ενθουσιασμό στη δράση, φωτογραφίζοντας, ρωτώντας κι απαντώντας σε ερωτήσεις και φάνηκε σε όλους λίγο το διάστημα των τριών ωρών που μείναμε εκεί. Φύγαμε όμως με ευφορία και γεμάτοι ενέργεια, γιατί η επαφή με τη φύση είναι πάντα αναζωογονητική κι ένα οικολογικό σχολείο όπως εμείς, ξέρει να το διακρίνει αυτό και να το απολαμβάνει στο μέγιστο βαθμό. Περισσότερα Άρθρα... |